NY BLOGG PÅ GANG!!

Hola!

Nå har jeg fått eksperthjelp! Endelig blir det bra.. Jeg er usikker på om dere kan se innleggene mine (?), men er innom for å fortelle at snart er jeg oppe å går igjen!!

Typisk at når jeg har så mye å vise og fortelle om, så går bloggen under. Jeg kan kun skylde meg selv da, knote med ting jeg IKKE kan ;-) Foreløbig.. Planen er å lære. Jeg hater å ikke klare selv, dessuten syntes jeg det er gøy å drive på!

Har jeg forresten fortalt at jeg skal operere i morgen?? Jeg skal operere øyet. En operasjon jeg har unngått og utsatt i over et år. Usj. Gruer meg skikkelig, men det skal bli gått å bli ferdig! Wish me luck…

Til dere som venter spent på konkurransen (ringene fra DYRBERG KERN trekkes når bloggen er på plass igjen. Jeg vet at det er noen som kommer inn, og andre ikke)

Ha en fin dag!!

PS. Nå er sangen «sommerfuggel i vinterland» av Vinni ute på itunes.. YES!  Har du ikke hørt den enda, så søk etter den på you tube. Den er N Y D E L I G!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til NY BLOGG PÅ GANG!!

  1. Monica Jensen sier:

    Jeg er hektet på den sangen selv :) lykke til i morgen, fine du <3 klem

  2. Bettina sier:

    Jeg har ikke kommet inn på noen dager, men idag var alt i orden :)
    Begynte å bli litt stressa for om det var mac’n..
    Håper det gikk bra med øyet :)
    Klem

  3. Marie sier:

    Hva skjer?

Legg igjen en kommentar

